Godmorgon!

Äntligen torsdag nudå! Sista skoldagen denna veckan eftersom jag har studiedag imorrn, dock ska jag ju ändå inte till Uddevalla pga PLS, men det är ju en helt annan sak! =D
Försöker dock hitta någon passande buss eller någonting imorgon, hoppas det går någon mitt på dagen så att jag slipper sova i lägenheten, hatar att sova själv i lägenhet/hus osv. Har sett lite för mycket skräckfilmer så att säga.

Har precis suttit och jobbat på min engelskauppsats. Det är faktiskt rätt bra att ha två timmars håltimme på morgonen innan skolan börjar, man hinner lixom med en hel del! Satt igår och pluggade med Julia och har kommit ikapp med nästan allt det som jag låg efter med. Har bara den där förjävliga spanskan... om det är något som jag aldrig kommer kunna få bra betyg i så är det den, men antar att det väll bara är att kämpa och göra sitt bästa så får man se vart man hamnar.

Denna låten har spelats MKT dom senaste dagarna.
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Matilda säger:

Riktigt bra låt!

2012-01-04 | 22:34:48

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.