Sorry!

Sorry för dålig uppdatering, men har seriöst haft fullt upp med massa.

Bland annat satt jag hela dagen igår och var allmänt irreterad på en viss person *nämner inga namn* Hon hållde på att skryta om att hon köpt ett nytt objektiv, men den lilla failade ungen kom visst inte ihåg vad det var för något, så tillslut i stort sett tvinga jag ut henne vad det var för något, och det visade det sig att det var ett Tamron *suck*.

Iof så är väll Tamron ett bra alternativ för dom som inte vill lägga ut för mycket pengar på sina objektiv (ja jag vet att det finns dyra tamron också). Men om man tillexempel kollar på 70-300mm som hon hade köpt, jag har själv ett 70-300 fast med orginalobjektivet (Nikkor). Visserligen är det ungefär lika bländartal och Tamron har macro på sitt (men hur bra kan egentligen det vara...?) Men däremot har min någonting som jag tycker är väldigt viktigt när det gäller lite större objektiv, nämligen bildstabilsator. Det leder till bättre och skarpare bilder och det är någonting jag inte skulle kunna leva utan + att nikkor har snabbare AF ;) Det är därför jag inte har speciellt mycket med utrustning heller, för jag vill hellre ha bra kvalitésaker än massa skit.
Så ni som gillar att skryta, se till att köpa riktiga grejjer och inte bara massa billig skit, för det imponerar inte på mig!

lo


..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
juliaa säger:

ush hatar den sega af på tamron och den låter så illa ! xd ;)

till skillnad mot nikon 35mm som är helt tyst och snabb:D

Men om man är fattig så är man ^^,

KRAMISAAR =D <3

2011-03-28 | 21:04:38
Bloggadress: http://juliiialarsson.blogg.se/
Karolina säger:

Naw söt katt på bilden, jätte fin! :)

2011-03-30 | 18:19:17
Lovisa säger:

Jag såg att du skrev att du ibland gjorde blogdesigner gratis när du hade tid/lust/ork. Jag tänkte höra om du även kan göra blogdesigner till blogspot? Eller den kanske är krångligare än vanliga blogg.se. Jag vet inte :P

2011-04-02 | 00:21:20
Bloggadress: http://olssonlovisa.blogspot.com
Eveliina säger:

Hejsan!

GRATTIS!

Du har vunnit en tävling på min blogg, man vinner ett reklam inlägg, alltså i ett inlägg på min blogg reklamerar jag din blogg, om du vill kan jag även ha med en bild i inlägget som du har fotat, på bilden skriver du din bloggs namn och kanske någonting om vad din blogg handlar om! Mejla bilden till min hotmail!



svara så fort du kan!

2011-04-03 | 20:30:26
Bloggadress: http://laoop.blogg.se/
Erika säger:

Söt katt <3 Vilken ras?

2011-04-25 | 16:51:21

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.