Ny design!

Då var äntligen nya designen klar! :D

Blev en mörkblå/mörklila design denna gången och jag blev faktiskt nöjd för en gångs skulle^^ Vad tycker ni om den? Bättre/sämre än den förra? =)

Hiader

Visste ni att jag säljer bloggdesigner för 100 kr? :D Då ingår header, bakgrund och kodning.
Vid intresse mejla [email protected]

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Frida säger:

snyygg!! :)

2011-05-29 | 14:46:36
Sara säger:

Aaw! Gud så fiin! Fattar inte hur du gör, eller hur du tar dina fantastiska foton!

2011-05-29 | 15:27:11
Suzze säger:

Snygg, oerhört!

2011-05-29 | 18:55:26
Bloggadress: http://galenkanin.com
Fanny säger:

Supersnygg!! :D<33

2011-06-03 | 23:52:38

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.