Jullov!

Äntligen är denna terminen över och imorgon kommer jag kunna sova till jag vaknar, den känslan skulle ha varit oslagbar om bara inte tanken på allt plugg som hänger över mig, det känns helt enkelt som om att jag lika gärna kunde gått i skola - förutom att jag slippet stå upp klockan sex varje morgon ;)
 
Dagen började med att jag tappade mina öronsnäckor - så satans onödigt! Mina favoriter också :(
Men sen blev det bättre när jag och Rebecca gick till John Bauer och kollade på deras julshow. Beccas kompis spelade piano och så var det tre snygga killar som dansade en dans till Jingle Bells, haha! Sen bar det av till vår egen, och den var lika bra som den brukar vara!
Det är helt sinnes att man redan har gått halva gymnasiet.. Börjar tänka på vad i helvete jag ska göra efteråt, jag är ett kontrollfreak på riktigt, och att inte veta vad jag ska göra i framtiden gör mig galen, men det ska väll lösa sig det också!
 
Hoppas att ni alla kommer få ett sjukt bra jullov och att ni tar vara på alla sovmorgnar ;)
 
 
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
julia larsson säger:

dina ögon!!!! :o

Svar: Vad är det med mina ögon? :O
Natali Andreasson

2012-12-19 | 18:21:59
Bloggadress: http://juliiialarsson.blogg.se

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.