Back to school!

Hello!
Har inte haft tid/ork/lust att uppdatera under lovet, men nu när skolan är igång kommer även bloggen igång! Sitter just nu i skolan och väntar på att idrotten ska börja om ca en timme. Tar dock  10-15 minuter att gå bort till idrottshallen sp går väll härifrån runt nio :) Efter idrotten har jag bara matte och historia innan jag slutar.

lala

Är på så sjukt bra humör nu för tiden, mer än på extremt länge. Kan bero på att det verkligen känns som att våren är här nu, kunde ha min skinnjacka imorse utan att ens frysa lite, känns såå bra! Känns verkligen som jag kommer fixa allting nu, skolan, kompisar & djuren. Det går bra nu kompis ")
lala
Hehe körde på mitt naturliga hår idag... Ser väll lite sådär ut, men det får gåå :D Plattången har inte ens varit igång idag, stolt över mig själv =D
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.