Finally Friday!

Åh, äntligen fredag då! Fredagen idag kommer bli väldigt soft om man säger så.
Börjar inte skolan förrän fem över tio, men eftersom tåget går så jag är i skolan vid åtta blir det pluggning på biblioteket nu i cirka två timmar, riktar in mig på att hinna färdigt med min bokanalys som egentligen skulle varit inne för ca en månad sen. Efter det har vi bara psykologi och sen ska vi på en slags föreläsning dit det kommer folk från olika länder som ska berätta om saker :) Och efter det är det bara ca 40 min väntan tills tåget kommer, härligt! :D

Och ska faktiskt bara vara hemma hela den här helgen, ifall det inte dyker upp något superskojj att göra då såklart;)

Friday
Gammal bild på söta Bojjan! Härlig hon är :)

Har btw även nu Photoshop på min Mac (överlycklig Natali) så kan nu redigera bilder och så vidare :)
Ps

..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.