Sista Januari :)

Sitter just nu på engelskalektionen (som förövrigt är rätt meningslös eftersom vi har vikarie) och har allmänt tråkigt.  Vi håller på med ett bokprojekt just nu, men eftersom jag är klar med både boken och har gjort bokrapporten  vi ska göra efteråt är jag helt klar och därmed kännes det helt okej att softa denna lektion ^^

Efter den här lektionen har jag en cp-lång rast innan samhällskunskap och spanska.

Slutar vid typ två och då blir det att kila bort till biblioteket och plugga lite, har ganska mycket att göra nu dom sista veckorna innan sportlovet, nedanför kan ni se typ mitt "provshema" till vänster och min fina framsida på den vetenskapliga rapporten till höger :) prov

När jag kommer hem blir det att fixa med bästa kaninerna, hunden och även packa inför Borås.
Kanske även tar en promenad för att försöka bli av med träningsvärken och jobba lite med en ny design till bloggen. Kommer bli bättre och roligare uppdatering här på bloggen inom kort, måste bara få ordning på lite saker först :)

mke
Jag och Kevin igår när mamma och pappa var barnvakt till honom :)
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.