Back on Track!

2
Ja, som rubriken lyder känns det som om det är dags att börja blogga igen. Blogglusten är tillbaka, jag slutar snart skolan och äntligen har jag en dator med Photoshop på! dock är det tyvärr inte min egna, men den duger sålänge :)

Har ärligt talat inte hänt något sedan jag senast uppdaterade, jag har iallafall fixat slutspurten i skolan - inga prov, inlämmningar etc kvar vilket är ruggigt skönt & med tanke på att det endast är en vecka kvar innan skolan slutar så är jag en mycket glad person ;)

Annars har jag bara chillat typ. Vart och fotat arabhästens dag - bilder kommer senare och hade egentligen planerat in andra tävlingar, men blev aldrig att jag kom iväg på dessa. Har så mycket annat att stå i känner jag, men får försöka komma igång nu i Juni.

Fyllde även år i torsdags - 17 år! Stort grattis till mig själv. Fick True blood säsong 4 & ca 900 kr. Tack alla underbara människor!

Well, antar att ni fått en liten update om hur saker och ting går - har lovat mig själv att minst göra ett inlägg om dagen nu framöver, så vi får se hur bra jag lyckas hålla det, peppa mig lite med kommentarer osv kanske? ;)

För att avsluta detta inlägg lägger jag upp en bild på vårt ytterst dystra och regniga väder, när ska solen komma? :O
d
Nikon D3000 - Nikkor 35mmf/1.4 - Photoshop cs4 | © Natali Andreasson
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Anna säger:

Vad kul att du är på fötter igen! Har längtat så på att få följa din vardag igen! <3

2012-06-10 | 17:58:13
Bloggadress: http://jumppony.blogg.se/

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.