I still remember the first time I saw you

Härliga måndag!
Sitter just nu på matematiklektionen och försöker förstå något omöjligt tal. Måndag är en sån där riktig hatdag för mig. Först har vi idrott, sen matte och sist Historia som slutar tjugo över tre, lång dag idag med andra ord!

Imorgon eller på onsdag kommer jag börja en två-veckors prövotid på motionshuset här i Uddevalla, ska bli så skönt att äntligen kommer igång med träning på riktigt, har faktiskt planerat det ganska länge nu ;)

Kommer ni ihåg dom där solnedgångbilderna jag pratade om häromdagen? Well, here they are! Ikväll tänkte jag även lägga ut lite porträttfotograferingar från samma tilfället :)
lalada
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Becka [fotoblogg] säger:

Fantastiska bilder, speciellt den första :D Jättefin header också =)

Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna =D

Gillar du bilderna - följ bloggen! ♥

Kramar♥

2012-03-26 | 14:18:19
Bloggadress: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.