Ren och skär lycka ♥

Ibland har man bara en sån där dag som varit skitdålig och som helt plötsligt blir bra, jag hade en sådan idag! För  er som inte visste det har jag en liten besatthet i tv-serier, och jag lägger mer än gärna mina pengar på det. Ska få betalning för en bloggdesign inom några dagar, så tänkte att jag slår på stort och köper två säsonger av Merlin och en säsong av The Tribe.
 
Har varit hemma från skolan dom senaste dagarna eftersom jag är riktigt förkyld, har dock klarat mig lite lindrigare undan än min vän, men tror det blir hemma imorgon också, vill ju inte smitta någon! Men känner mig tillräckligt frisk för att börja kunna sitta vid datorn mer osv, så imorgon blir det bilder från universium där jag och Rebecca var och fotade innan nyår!
 
På tal om Rebecca tycker jag ni ska besöka henne på hennes nya blogg; www.rebeccasorensen.blogg.se!
 
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer
Ellen (alatariel) säger:

Åh Merlin är en så bra serie! :)

Svar: Håller med! En av mina favoriter! :D
Natali Andreasson

2013-01-16 | 17:07:19
Bloggadress: http://alatariel.papper.fi

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.