På bättringsväg

 
Så skönt när man känner att man äntligen börjar friskna på igen! Haft världens förkylning med feber och ont i halsen, vilket har gjort det svårt att prata rent allmänt. Slutade röka för cirka en månad sedan, och har inte tagit ett bloss sedan dess - och tydlgen är det väldigt vanligt att man får problem med halsen under ett par månader när den håller på att återhämta sig, Antar att det är sådant man får leva med när man har dragit in gift igenom halsen i nästan 7 år, men i vilket fall är det otroligt skönt att slippa gå runt med den vanan längre., däremot har jag fortfarande kvar mitt hemska beroende av celsius/nocco. 
 
Har ju såklart inte heller haft någon dirket möjlighet att fotografera under tiden jag vart sjuk heller, lite smått inomhus men inget som är direkt någon ide att visa dock (Man märker att ideerna börjar ta slut när man använer en celsiusburk som motiv). 
..............................................................................................................................................................................................................................
Kommentarer

..............................................................................................................................................................................................................................

LÄS INNAN DU KOMMENTERAR!
- Jag vill inte kommentarer innehållande spam eller reklam.
- Jag fotar med min Nikon D7000, men information om kamerautrustning hittar du i menyn.
- Ingenting på bloggen får lov att kopieras.

Annars blir jag väldigt glad över kommentarer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se)


Hemsida/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Mitt namn är Natali Andreasson och jag är en tjej på 22 år! Kommer från ett litet ställe som heter Bullaren och jobbar i ett skolkök i Strömstad för tillfället. På min fritid gillar jag att fotografera, träna och allt som har med skönhet att göra, och det är även det ni kommer få läsa om här på bloggen!
Enjoy!







Alla bilder på bloggen är fotade av mig, Natali Andreasson, om inget annat anges. Inga av mina bilder får lov att kopieras utan mitt skriftliga tillstånd.